Los bericht bekijken
Oud 22 april 2021, 06:09   #302
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht

Corruptie heeft geen kleur.
Wat betreft El Kaouakibi heeft corruptie zelfs uitgesproken kleuren: bruin en blauw. Maar ik snap héél goed dat een kruimeldievegge die zich tevreden stelde met "botjes" en toiletartikelen het opneemt voor een gekleurde soortgenoot die wél de geschikte "kennissen" heeft/had.

Citaat:
Kibi was voorbestemd voor de Open VLD met haar subcultuur die bol staat van doorgeschoten identiteitspolitiek. 'Ongelooflijk goed nieuws vanuit Antwerpen', zo kondigde diversiteitsminister Bart Somers in 2019 de komst van Sihame El Kaouakibi aan als wit Open VLD-konijn voor de verkiezingen van 2019. Vrouw, knap snoetje, allochtone roots, en praatjesmaker in een Engels modieus turbotaaltje. "We hebben een schitterende co-lijsttrekker voor het Vlaams Parlement: Sihame in the Building. Ik heb in mijn leven zelf maar zelden mensen tegen gekomen die zo'n sterk authentiek liberaal engagement hebben. Je hebt jezelf opgewerkt. Je bent een sterk ondernemer. Je geeft tientallen mensen een job. Je ademt die diversiteit uit op een heel positieve manier. Je bent voor mij het Vlaanderen van morgen.'
"
El Kaouakibi de Vlaming van morgen. Stel je voor!!!

Dat Somers nog niet in de grond is gekropen van schaamte is onbegrijpelijk voor gewone vrouwen zoals ik.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 april 2021 om 06:19.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden