Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Legale cannabis?? In België?
En wat is er dan mis mee?
En hoe weet jij wat er mis mee is?
Kan jij dat ook zeggen van bepaalde antibiotica, virusremmers of andere medicijnen dan?
Of werkt het bij jou gewoon niet? Dat wil nog niet zeggen dat het een gedrocht is eh?
Dus; waarom is sativex een gedrocht?
P.s. Ik ken het enkel maar van naam en heb verder niks met het product te maken. Ik ben alleen benieuwd op basis van wat jij het een gedrocht noemt.
Tot je kanker krijgt en je er met cannabis alleen niet vanaf geraakt.
Dan denk ik dat je heeeel blij gaat zijn dat er topmannen van bedrijven bestaan die medicijnen maken die je kunnen genezen.
Of ben jij van mening dat je eender welke ziekte zelf kan genezen?
Wat dat met elkaar te maken heeft is me een compleet raadsel...
Ik vroeg het je al eerder maar toen kreeg ik geen antwoord. Vandaar dat ik het nog maar eens probeer:
Waar haal jij dat er per jaar honderden kinderen gered kunnen worden door cannabis? Ik zeg niet dat het niet waar is eh, ik vraag me alleen af of dat wel klopt. Zoals ik eerder al zei; ik wil best aannemen dat er kinderen zijn die baat hebben bij cannabis maar dat er honderden zijn die gered hadden kunnen worden lijkt me toch wel heel straf.
Waar vind ik daar meer info over?
Trouwens: als er kinderen zijn die sterven terwijl ze met cannabis hadden gered kunnen worden stel ik me toch wel ernstige vragen bij de mentale capaciteiten van hun ouders. Als je kind op sterven ligt doe je toch alles wat mogelijk is zeker? Als je je kind kan redden door effe naar Nederland te rijden, wat cannabis te kopen, op internet op te zoeken hoe je dat klaar maakt voor gebruik en niet meer risico te lopen dan dat je aan de grens tegengehouden wordt en dat mijnheer de flik even zegt dat 'je dat nooit meer mag doen'.
Met een belerend vingertje erbij.
Als dat voor mensen met stervende kinderen teveel gevraagd is denk ik niet dat we met zo'n mensen compassie moeten hebben. Wij laat nu zijn kind sterven omdat hij iets moet doen wat niet mag van vadertje staat?
Dus nogmaals: hoe zit dat met die kinderen die gestorven zijn terwijl ze heel simpel gered hadden kunnen worden?
|
Ik weet dat omdat ik iemand met MS ken die olie boven Sativexx verkiest.
Kunt ge uw ocd aub wat pogen inperken als ge zonder wiet zit? Kort het concreet in aub.
Kijk naar “weed the people” op netflix en zie hoe terminalen gered worden. Er sterft helaas ook 1 kindje. Dus het is niet 100% effectief. Chemo is dat ook niet, maar toch proberen we met goede redenen.
Ook kinderen met epilepsie krijgen het, een aanval kan dodeliijk zijn. Dus als cannabis die aanvallen beperkt verkleint de kans op overlijden ook. In België kennen we zulk meisje, Sofie.
Ik zou mijn kinderen dat ook liever geven -als het echt nodig bleek te zijn- dan big pharma rommel die zelfs experimenteren op kinderen met ritalin etc,