Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Jaja, 't zal wel.
Voor beginnende gebruikers vind ik dat inderdaad een slechte methode. Je hebt me dus goed begrepen.
Let wel; ik vind het een slechte manier. Ik zeg echter nergens dat beginners geen cannabis mogen eten als ze dat willen. Daar is iedereen vrij in.
Ook hier heb je me goed begrepen. En daar blijf ik ook nog altijd bij. En niet omdat ik denk dat gebruikers niet bekwaam zijn om zoiets uit te rekenen (al zijn er vast heel veel die dat inderdaad niet kunnen, begrijpelijkerwijs) maar vooral omdat ze daarvoor exacte dosissen moeten kennen. En die kennen ze niet. Die ken jij ook niet. En anders moet je mij eens vertellen hoe jij bepaalt hoeveel THC en/of CBD er in je huisgekweekte wiet zit.
Dus jij kan blijven toeteren over uitbalanceren en doseren zoveel je wil; de gebruiker heeft daar gewoon de gegevens niet voor. Ook jij hebt die niet. En dus kan ook jij niet 'uitbalanceren'.
Hier heb je me inderdaad niet goed begrepen. Als ik mijn argumenten op tafel leg en jij kan daar weinig tegen in brengen (zoals hierboven, ik ben benieuwd) is dat niet paniekerig doen. Dat maak jij ervan om jezelf in te dekken meer niet.
Waarom zou ik paniekerig doen over wat anderen binnenspelen? Nogmaals; voor mij speelt iedereen binnen wat hij wil. Ik geef gewoon mijn mening. Zonder die op te willen dringen aan anderen.
Als jij daar paniek in ziet gaat dat vooral aan jezelf liggen.
Ik vind dat niet. Alsof iemand van 18 geen cannabis gaat gebruiken en braafjes wachten tot hij 21 is... Wat je op die manier doet is iedereen onder de 21 in een verdomhoekje duwen. "Trek uw plan". En "Kom niet af als je problemen krijgt."
Het zijn net die punten die problemen veroorzaken zolang cannabis illegaal is. Niemand durft hulp te zoeken bij problemen, de straffen op bezit van cannabis zijn schadelijker voor de maatschappij dan cannabis zelf... En dat wil jij dan nog even doortrekken tot 21 jaar??
Denk een even goed en diep na.
Overigens vind ik het minstens heeeeel raar dat jij enerzijds afgeeft op de overheid wanneer ze bepalen wat er wel en niet mag met cannabis maar ze langs de andere kant wel de mogelijkheid wil bieden om het te verbieden voor bepaalde leeftijden. Nog geen klein beetje dubbel eh?
|
De overheid heeft een voorbeeldfunctie en roesmiddelen optrekken naar 21j zou het juiste signaal zijn.
Heb ik me te verantwoorden aan een overgeprikkelde zuurzak die zonder wiet zit en die prikkels hier komt uit werken? Volstrekt niet.