Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
En nu zijn dus overduidelijk de argumenten (voor zover er die al waren) echt wel op...
Kort samengevat:
- De gebruiker kan met geen mogelijkheid de exacte dosis THC/CBD bepalen of er de ideale balans tussen vinden omdat hij de gegevens over het THC-gehalte in zijn wiet niet heeft.
--> Geen reactie of het moet wat schelden ("overgeprikkelde zuurzak") en het in het belachelijke trekken ("ge zit zonder wiet zeker?") zijn. Verder niks.
- Ik twijfel aan uw beweringen dat er jaarlijks honderden kindjes gered kunnen worden met cannabis.
--> "Er sterft 1 kindje op Netflix."
-Mijn vraag over wat er fout is met middelen als Sativex.
--> "Mijn vriend gebruikt liever olie."
-Mijn stelling dat je nogal een dubbelzinnige kijk hebt op de rol van de overheid.
--> "Ik hoef met niet te verantwoorden".
En weet je waarom ik tegen figuren als jij in ga?
Omdat mensen als jij een tegenstander vormen in de strijd voor het legaliseren van cannabis.
Of geloof jij echt dat die dromerige praat van jou (Kindjes redden, perfect kunnen doseren,...) gaat bijdragen aan deze strijd?
Nee, helemaal niks. Het zijn de gedroomde argumenten voor tegenstanders van legalisatie. Want als je die mensen wil overtuigen moet je met feiten komen, niet met voorbeelden uit Netflix-series of hippie-praat als "Ervaren gebruikers kunnen het aan hun kinderen geven".
Dát is mijn probleem met u. En of u nu cannabis wil eten of niet maakt mij geen hol uit. Maar hou aub op met dingen te vertellen over cannabis die u niet hard kan maken. Want het is nu wel duidelijk dat je van al je beweringen er geen enkele hard kan maken en dat alles wat je tot nu toe vertelde wat gezwets in de ijle ruimte is.
En daar is niemand bij gebaat.
|
Uw probleem is dat ge zonder zit, niet ik, ge reageert dat af op mij.
Ik ga er geen wedstrijdje van maken. De ervaringen spreken voor zich maar ge weigert een documentaire te kijken waar ze spreekt. Dat is hippie praat, mensen die genezen en beter worden van cannabis.
Neen BigF de enige die legalisering in de weg staat zijn bekrompen zielen als u me dunkt.