Los bericht bekijken
Oud 3 maart 2005, 21:21   #10
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Allereerst: ik ben niet zo'n terug-lezer. Gegarandeerd dat deze poll al voorbij is gekomen, maar allez. Dan heb ik ze toch nog niet gevonden. En omdat ik deze post (als newbie op dit forum) om zeep heb geholpen, eerst de kans om te laten zien dat de poll al bestaat.

Het Vlaams Blok is Racistisch, zoveel staat wettelijk vast. Nu vind ik dat daarmee de subsidie voor het Vlaams Belang, de doorstart van het Vlaams Blok, mag worden stopgezet. Pas op het moment dat die is onderbroken, mag de nieuwe subsidie-aanvraag, die sowieso komt, worden gehonoreerd. En die mag, net zoals elke subsidie-aanvraag, worden getoetst.

Wat vinden jullie?
Mag ik daar een poll over openen?
Of bestond die al?
Die poll openen mag je altijd doen, maar ik kan je het resultaat al op voorhand vertellen: onze rechtse vrienden op dit forum zullen gewoontegetrouw al hun vriendjes van allerlei fora èn hun slapende accounts op dit forum optrommelen om ervoor te zorgen dat het Vlaams Blokbelang er gunstig uitkomt. Dat kan je heel vlug checken door eens te gaan kijken naar zowat alle polls die over de racistische partij gaan...

Wat de het subsidies van het Vlaams BlokBelang betreft: die hadden sowieso nooit mogen toegekend worden aan wat duidelijk een criminele organisatie is. Nu is het volgens mij te laat; die kanker heeft zich ondertussen al zo ver verspreid dat er een straf middel nodig zal zijn om hem uit te roeien. De subsidies stopzetten alleen volstaat volgens mij niet. Misschien is de enige oplossing om het kwaad met wortel en tak uit te roeien door die criminele organisatie - die voordien al geen bestaansrecht had - gewoon te verbieden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden