Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp
veel Antwerpenaren hebben een mea culpa geslagen na het ontluisterend interview over het persoonlijk leven van BDW
Voor mij, is hij bij uitstek, de politicus die het minst bezig is met zijn imago, en derhalve een hoge positie in mijn respect schuifje krijgt, ongeacht zijn politieke voorkeuren (voor mij hoeft dat vlaamse vendelzwaaien niet)
En ook omdat hij een van de weinigen niet-advocaten is in de politiek (lees getrainde leugen- en manipulators)
|
Werken belonen met 2 jaar langer werken en een indexsprong ! Oprecht ?
Het PS belastingsmodel vervangen door het N-VA belastingsmodel ! Oprecht ?
Aan het Marakkeshpact meeschrijven ! En dan gaan lopen onder electorale waanbeelden. U noemt dat oprecht ?
Een streng migratiebeleid beloven voor de verkiezingen. Meer dan 500 000 nieuwkomers binnen laten, waarvan de niet-christenen gratis en de christenen mochten betalen ! Oprecht ?
Beloven de staatschuld te verminderen. Na de rit met een hogere staatschuld eindigen ? Oprecht
Nooit met de sossen, maar als zijn postje gered moet worden in bed duiken met...de sossen (in Antwerpen, maar was ook federaal bereid met PS te konkelen). Oprecht ?
Komaan....als blinde fan hoeft u ons niet echt lastig te vallen met uw pavloviaanse indhoudsloze eerbetuigingen.