Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem
De Wiedergutmachung is inderdaad begonnen en geheel terecht.
El Kaouakibi is laaghartig en laf afgeslacht door de pers en de politiek.
We zullen zien wat er van het ganse kabaal overblijft, als alles grondig is onderzocht.
Nu is al 3/4de van de heisa van tafel geveegd.
In Vlaanderen zegt men wie laatst lacht best lacht...en in deze weet ik echt niet wie laatst gaat lachen. Ik hoop alleen voor heel vele mensen dat het niet El Kaouakibi is.
Misschien nog niet zo dom dat HLN een beetje gas terugneemt.
|
Och, och, och... wat erg!
Misschien heb je het nog niet gemerkt, maar de grootste sneer en de meest schampere commentaren gaan niet zozeer in de richting van Kouakibi zelf maar wel van de politici en de partijen die indertijd elkaar omver duwden en over elkaar heen klauterden om hun "progressief" laaiend enthousiasme te etaleren.
Gehaaide politici en pijnlijk ernstige zakenlui uit de Vlaamse haute finance zongen unisono lofliederen en zwaaiden wierook in de richting van de kroezelpoedel. Ze waren het met zijn allen roerend eens dat de betrokkene met haar buzzword-projecten een "ethisch mooi figuur" voorstelde en meteen werd ze gebombardeerd tot "sociaal ondernemer" (sorry, "social entrepreneur" sounds better). Het internet werd overspoeld met clips en foto's van gelukzalig glimlachende politici in het gezelschap van de kroezelpoedel. De meest hijgerige, naar media-instemming hengelende klojo was ongetwijfeld Bart Knikkebol Somers. Van mij krijgt hij de prijs voor de grootste slijmbal van het jaar.