Los bericht bekijken
Oud 25 april 2021, 16:22   #10656
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Het is veel verontrustender dat,NA EEN JAAR,de (wan-)organisatie in de zorgverlening nog steeds zo erg is dat zorgverleners(ik heb het dus niet over die windblazen-experts die we regelmatig hier becommentarieren maar over de handjes aan het ziekbed) gaan afhaken........

Want inderdaad,met een plateau omgaan,exact wat onze experts tot vrij recent beweerden te vermijden met de maatregelen ,zoals nu,moet echt wel slopend zijn....

Een ziekenhuis werkend en ingericht volgens de normen van 2010 is evident gemakkelijk te "overrompelen" door een epidemiologische omstandigheid.We weten dat ondertussen al EEN JAAR,en dat heeft niks te maken met de tussenafstand van café-terrasstoelen....

Ik mag aannemen dat er ondertsusen exact geweten is wat er nodig is om het grootste deel van de covids patienten doorheen hun moeilijke periode te helpen,en kan me niet voorstellen dat dit alle spullen, plaatsen en systemen van een ICU moet zijn......
Je belt je huisarts en zegt dat je wat hoofdpijn hebt, wat hoest en een lopende neus hebt. Dat kan ook al een jaar.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks

Laatst gewijzigd door Reverberation : 25 april 2021 om 16:23.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden