Los bericht bekijken
Oud 26 april 2021, 16:02   #85
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het is eigenlijk vrij eenvoudig. Of je nu gevaccineerd bent of niet is onafhankelijk van of je bereid bent om te willen bewijzen dat je gevaccineerd bent. In de mate van het mogelijke zal ik nooit een vaccinatie bewijs willen gebruiken, en die dingen waar men dat dus eist, links laten liggen. Als men natuurlijk voor shoppen op amazon ook al een vaccinatie bewijs gaat vragen, wordt het leven onmogelijk, en is vaccinatieBEWIJS dus een afgedwongen maatregel.

Maar zoniet is het vrij eenvoudig: alles waar men een vaccinatie bewijs zal vragen, daar gaan wij niet meer heen he. Zelf al ben ik gevaccineerd.

En als sommige landen dat vragen, wel, dan gaan we daar niet meer heen he.

Plekken waar iedereen gevaccineerd is, zijn immers veel te gevaarlijk voor een gevaccineerde. Het enige wat daar kan propageren, is iets dat door het vaccin breekt he. Eigenlijk wil je ideaal gezien als enige gevaccineerde rondlopen in een wereld van niet-gevaccineerden.
U bekijkt dat vanuit uw wereld. Pakweg als ze in Italië een vaccinatie bewijs vragen en in Spanje niet gaat u naar Spanje, indien het in Spanje ook niet lukt gaat u naar Griekenland of blijft u gewoon thuis.

Veel mensen zoals ik hebben die luxe niet. Ik moet oa naar China, HK, Singapore, Indonesië of Thailand etc. De nefaste gevolgen van nu reeds 18 maand geblokkeerd te zitten zijn voelbaar voor mijn bedrijvigheid. Daarvoor had ik in de eerste plaats een vaccinatie nodig en een vaccinatie paspoort is onvermijdelijk. Ik heb de luxe niet om principieel te gaan hoogdraven.
Net zoals ik begrijp dat het voor veel mensen belangrijk is om naar bepaalde landen te gaan voor hun vakantie en ze het er voor over hebben om een vaccinatiepaspoort te laten zien waar nodig. Ook trouwens op massa en sport evenementen.

De wereld draait niet volgens de principiële opwellingen van Patrickve laat staan de zéér agressieve Oma's en een half dozijn andere agressievelingen die het nuttig achten degenen die hun meningen niet delen continu als beperkte idioten en meelopers te stigmatiseren.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden