Los bericht bekijken
Oud 27 april 2021, 16:02   #479
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Het is geen geheim dat ik alle vormen van vaccinatie paspoort verkeerd vind, en daar is zelfs geen enkele goeie sanitaire reden voor te bedenken, niet meer dan om een mondmasker aan te doen in het midden van het bos en alleen.

Maar men mag ook uit reactie geen stommiteiten verkopen. Vaccins werken wel. Niet zoals sommigen beweren, maar vaccins gaan wel gedurende enkele maanden de kans van de gevaccineerde om zwaar ziek te worden, flink verminderen, met een factor 10 of zo.

Niet met een factor 200 miljoen natuurlijk.
Je hoort me niet zeggen dat vaccins niet werken, maar ik ben 100% eigenaar van mijn lijf. En met andere woorden, elke "noodzaak" die verzonnen wordt om de integriteit van mijn lijf te compromitteren wijs ik categoriek af.
Elk argument dat verzonnen wordt, "afstand houden" "mondkapje" "vaccin" dient om "de anderen" te beschermen, maar dat betekent dat deze "anderen" plots géén 100% eigenaar van hun lijf zijn, want iemand zoals "van ranst of de van gucht" beslist voor hen dat zij dan beschermd moeten/wensen te worden.

Dus, als iemand "beschermd" wenst te worden, dan geeft hij de 100% eigendom van zijn lichaam op.

Je hebt het recht jezelf te beschermen, maar je kan nooit eisen dat iemand anders U beschermt, want dan eis je de eigendom en de integriteit van iemands anders' lichaam op.
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden