Los bericht bekijken
Oud 4 maart 2005, 00:50   #2
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Eerder deze avond zag ik Mieke Vogels zeggen in't nieuws dat ze Lange wapper, die brug in Antwerpen steunt. Maar wat las ik op Filip De Winter zijn website? Efkes citeren.

Lange Wapper zelf is daarenboven te duur. Aanvankelijk werd hij op 500 miljoen euro geraamd, een bedrag dat intussen is verdrievoudigd. De constructie hypothekeert door haar omvang elke verdere ontwikkeling van nieuw in te richten stadsdelen zoals Antwerpen-Noord en vooral het Eilandje. Ze scheert rakelings langs een Seveso-bedrijf en wordt ook door transporteurs voor bijzonder onveilig gehouden. Ze tast daarenboven het natuurgebied Blokkersdijk aan , zorgt voor onvrede in de oostelijke bewonerskernen van Zwijndrecht, zou geen aansluiting geven op het wegennet van Linkeroever en zou via tol door voornamelijk de Antwerpenaren en hun klanten gefinancierd worden.
Groen! is bij mijn weten nooit echt 'groen' geweest. Het enige waar ze echt belang aan hechten is het vertroetelen van allochtonen. Hun goene thema dient gewoon om kiezers te lokken.
Patriot : ... dat de Walen ons (=Vlamingen) zouden haten ... (#1) (dus toch een verschil , dus toch geen belgen )
---------------------------------------------------------------
Vrager : U keurt vandalisme goed?
Bhairav : Ja dat doe ik.
lustige lezer is offline