Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kojak
Ik heb en gelijkaardig artikel gelezen en geef de mensen die het walgelijk noemen meer dan gelijk.
Ipv iets in plus-minus dezelfde stijl er bij te bouwen.
Dit is erger dan luidop vloeken wat mij betreft.
|
Als het af is en ik het in het echt gezien heb zal ik mezelf wel een mening vormen. Het is gewoon weer dezelfde reactionaire haterskliek die nu reeds (of nu pas) in de Romadoeken hangt. Al was de aanbouw in natuursteen gezet dan hadden ze het nog afgekeurd. Het is de kliek voor wie er geen illegalen bestaan en dus iedereen welkom is in Antwerpen maar vervolgens aan het janken gaat als men voor die mensen flats bouwt. Hun ware jagerverzamelaarholbewonersaard komt weer door hun progressieve mombakkes piepen.
Ik heb nogal scholen, kloosters, brouwerijen, bedrijven en zelfs sociale woonblokken gezien die in totaal verschillende tijden en stijlen zijn gebouwd. Dat duurde meestal niet lang voor ik dat iets vond hebben. Geen idee of dat hier ook zo zal zijn. Afwachten. Maar het op deze moment op een huilen zetten, te laat om er iets aan te doen, te vroeg om er iets van te vinden ... typisch weeral. Ik vermoed dat ik lintbebouwing, de krottenwijken in de stad, ... veel lelijker ga vinden dan het steen en zijn omgeving binnen enkele jaren. Het theaterplein en het operaplein vind ik nog altijd lelijk.