30 april 2021, 08:26
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Zijn dat voor U nu extreem-rechtsen, of niet ?
Ik moet zeggen dat ik mij daar niet helemaal in terugvind. Ik heb sommige aspecten van een Individualist Anarchist, een beetje een Sythesis Anarchist, een Left-Wing Market Anarchist in hoge mate, en een nationaal anarchist in mindere mate, en natuurlijk een nihilist en insurrectionalist anarchist.
Ben ik nu "extreem rechts" of niet ?
Ik ben dus in andere woorden voor:
- de totale individuele vrijheid, met inbegrip van moord, als startpunt
- het afspreken van zekere regels op vrijwillige basis in een zekere groep die we een "natie" zullen noemen, waaronder een vrijwillig beperken van moord binnen de groep.
- uiteraard de burgerplicht om elke vorm van gecentraliseerde overheid direct uit te moorden
- de burger aanmoediging om mensen buiten de nationale groep ook uit te moorden behalve in die gevallen waar het voordelig is om dat niet direct te doen
- binnen de groep alles te baseren op vrije handelsovereenkomsten
- als fundamentele leidraad "vae victis" en superioriteit door exterminatie buiten de groep, en individuele vrijheid van niet-gewelddadig handelen binnen de groep. Het toepassen van geweld in de groep, plaatst U gewoon buiten de groep, met alle gevolgen van dien.
- binnen de groep worden vrijwillige afspraken aangegaan op basis van directe democratie en enkel op basis daarvan. Wie dat niet aanvaardt, verlaat de groep. Die afspraken kunnen wel de fundamentele vrijheden niet in gedrang brengen.
- geen straffen. Het enige wat er gebeurt als je de regels niet volgt, is dat je gewoon geen deel meer uitmaakt van de groep. Dat komt eigenlijk neer op een doodstraf, maar uitgevoerd of niet, naargelang andere burgers daar de moeite voor nemen of niet.
Maar ik zou stellen dat als er een prioriteit in exterminatie is, het in de eerste plaats tegen elke vorm van overheid is, alvorens andere volkeren gaan te elimineren. Eerst vegen voor eigen deur, natuurlijk.
Alvorens we de eerste vreemdeling afmaken, moeten eerst alle politici eraan, zoveel is duidelijk.
|
U bent een politicusist ?
|
|
|