Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox
Ja, want in landen waar ze geen lockdown hebben ingevoerd, zijn er VEEL en VEEL meer doden gevallen dan hier. Waar je die onzin blijft halen dat het gemaatregel mensen gered heeft, dat is pas onbegrijpelijk.
|
Ik krijg Fred zijn posts enkel te lezen als er iemand antwoord op zijn half getrol. Maar soit, beperkingen van het bokaalsysteem. Hij praat over kleuters maar kleuters hebben waarschijnlijk betere notie van wiskunde en statistiek dan hemzelf. Hoe kunnen er nu een miljoen of een meerderheid Belgen dienen opgenomen te worden rekening houdende met de statistische cijfers van Corona? Man man... Hopelijk legt Patrick het nog een keer uit, want ik heb het al lang opgegeven.
Zijn gidsland, Thailand, dat het oh zo goed deed met lockdowns en quarantaines en de Thai die respect hadden en regeltjes volgden, etc is ondertussen terug een rood lockdown land geworden. Allez, hoe kan dat nu? Ze deden het toch zo goed, een voorbeeld voor de decadente Westerse jongere bevolking... Dat virus moet echt wel slim zijn.
Gelukkig heb ik er niet veel last van.