Discussie: bitcoin
Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2021, 06:07   #1209
Erra555
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Leer dus eerst begrijpend lezen voor je zulke nonsens neerschrijft.
Ik heb waarschijnlijk meer bitcoins, Ethereum en litecoins dan u.
Ik heb geschreven dat ik buiten bovenstaande een 20 tal crypto's voor 20 Euro per eenheid gekocht heb en dat Doge daar reeds maal zes verdubbeld is.
Ben jij zo simpel geboren of is dat gegroeid?
Citaat:
Leer dus eerst begrijpend lezen voor je zulke nonsens neerschrijft.
We nemen uw vorige post er even bij:

Citaat:
Ik heb redelijk veel cryptomunten gekocht, ik bedoel veel verschillende ik heb momenteel 600 Dogecoin, als die nu ne gang gaan zoals Bitcoin sta ik er goed voor.
U schrijft dus letterlijk dat u 600 Doge hebt, vertegenwoordigt momenteel een waarde van +- 600*0.35 = 210€

Citaat:
Ik heb voor grotere bedragen Bitcoins, Etherium en Litecoin.
Tja, 210€ is dan ook niet zo heel veel geld natuurlijk.

Citaat:
Verder heb ik voor elk 20 Eurokes van een 20 tal crypto's gekocht die volgens mij kunnen iets worden.
Dus u schrijft dat u een 20-tal andere coins hebt gekocht, elks voor 20€. Wow, 400€, wat een investering!

Citaat:
Ik heb momenteel ongeveer een 200% winst.
In deze bull markt slechts 200% winst? Dat is niet vet.

Citaat:
Sinds ik die Dogecoins kocht zijn die al maal zes.oeps nee maal zeven nu. gestegen
Als ik u was zou ik eens wat research doen wat Dogecoin eigenlijk is en waar het voor staat.

Citaat:
Ik heb waarschijnlijk meer bitcoins, Ethereum en litecoins dan u.
Ongetwijfeld want heb geen BTC/ETH/LTC (meer). Er zijn andere coins die betere fundamentals hebben en een veel hoger groeipotentieel. Maar daarvoor moet men natuurlijk wel wat research doen. Daar u van Doge houdt, lijkt me dat een hopeloze zaak voor u.

Citaat:
Ik heb geschreven dat ik buiten bovenstaande een 20 tal crypto's voor 20 Euro per eenheid gekocht heb en dat Doge daar reeds maal zes verdubbeld is.
Zie boven.

Citaat:
Ben jij zo simpel geboren of is dat gegroeid?
Of ligt het eerder aan het ontbreken van uw schrijvers capaciteiten?

U doet uw nick in alle geval eer aan. DOH.
Erra555 is offline   Met citaat antwoorden