Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove
Reizen is nog nooit een probleem geweest. Voorwaarde is dat je dat met een auto deed of doet. Kraait geen haantje naar. Zet u maar eens aan een grensovergang en bekijk hoeveel honderden auto's van het ene land naar het andere rijden.
Volgens onze overheden zijn het blijkbaar alleen mensen die met een vliegtuig reizen die besmettelijk kunnen zijn. Alles dat via de weg reist is immuun
Reizen buiten Europa mag je nog enkele jaren in uw koelkast opbergen. Het zal nog jaaaaren duren eer landen buiten Europa aan vaccins zullen geraken. Die landen zijn dus niet gehaast en hebben zich al helemaal herschikt op een tijdperk zonder die lompe Westerlingen.
Naar Azië zie ik dit decennium niet meer gebeuren. Gezien uw leeftijd heb ik nog weinig hoop. Ik zou me er maar bij neerleggen. Pak uw Chevrolet en rijdt zoals iedereen naar Benidorm. Geen visum geen paspoort geen controles geen bagage beperkingen geen vertragingen geen check-inns geen vaccinatie geen testen geen quarantaine en blijkbaar geen besmettingsgevaar .....leve de vrijheid 
|
De kans is wel groot dat ik in september naar Indonesië ga, daarvoor kan ik zonder problemen een speciaal visum krijgen zonder quarantaine. Voor de andere landen is het grote probleem de quarantaines die het de facto onmogelijk maken.
Benidorm is nu wel het allerlaatste waar ik naartoe zou gaan en dan nog in een Chevrolet.