Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2021, 13:23   #10
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Voor Kristien Emmelinks en de vele wokepsychoten is spelling niet meer belangrijk. Zelfs leerkrachten Nederlands mogen enkel nog tijdens dictees punten voor schrijffouten aftrekken. En dan krijg je dit: een medewerker van bol.com die op onderstaande mail inging

Citaat:
“Houd he rekening mee dat we vanaf vandaag een wijziging in onze bankrekeninggegevens hebben voor incaende betalingen,” stond in de mail te lezen. “Voortaan moten all incoming betalingen have been overgemaakt naar onze filiaalrekening in Spanje. We het op prijs as u uw gegevens kunt bijwerken.”
Bron: PAL NWS.

Ik heb mijn abonnement bij Proximus ooit opgezegd na een mail met schrijffouten en rare zinnen. Als een mail van Proximus niet meer van een mail van een Nigeriaanse oplichter te onderscheiden is dan houdt het voor mij op. Nog even en de Nigeriaanse oplichters schrijven beter dan de wokes. Als men maar kan dansen natuurlijk ...

In de meltingpot gaat alles kapot.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden