Los bericht bekijken
Oud 4 mei 2021, 11:14   #584
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valentinus Bekijk bericht
Het was/is toch een mooi project. Ik versta dat velen mee wilden op het voorplan staan in deze "edele en menselijke" onderneming. Normaal hebben leden van de liberale familie door hun kennissenkring en netwerken meer wettelijke mogelijkheden om geld af te romen. De gretigheid waarmee VTM het gebeuren analyseerde doet toch vermoeden dat de aanval indien - al niet geregisseerd - toch haast zeker uit haar eigen partij kwam.
Ik ken haar niet. Maar het was een mooi project en ik vind dat zij onredelijk hard wordt aangepakt. Dat men tegelijk De Wever en de Voorzorg wil treffen is meegenomen. Zij is uitgeschakeld wat waarschijnlijk de voornaamste bedoeling was.
Mooi project ? Het is even pervers als het slachtofferverhaal. Dansen ... . Als je de media een beetje volgt tref je vooral klaagverhalen over discriminatie aan over sectoren waar je weinig of niets moet voor kennen of kunnen, die overbetaald zijn of die men kent van het scherm. Ik moet nog het eerste opiniestuk lezen over discriminatie voor een echte job in de private sector. Het gaat steeds over de muziekbusiness, de film en televisiesector, de uitgaanssector, de evenementensector, de sportsector, de gesubsidieerde en NGO sector, ... . Ik lees nooit dat men zich gediscrimineerd voelt in de zoektocht naar een job in de logistiek, de bouw, het onderwijs, de zorg, het openbaar vervoer, de afvalverwerking, de distributiesector, de veiligheidssector, ... . Want daar zoekt men niet naar een job ... want men heeft leren dansen ... men wil blijkbaar vooral geen dienende job die de samenleving nodig heeft doen ... men wil schitteren en bediend worden ... en als dat niet kan roept men ... racisme ... discriminatie ...

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden