Als ze dan toch een lange en hoge brug willen bouwen dan moeten ze de ring rond Antwerpen overbouwen. Juist gewoon een verdiep op leggen. En dan op die brug al het doorgaand verkeer laten rijden dat niet in Antwerpen moet zijn. Als men dan aan Antwerpen komt moet men kiezen tussen de Stadsring met op en afritten of de doorgaande ring zonder op en afritten...
Zo kan men de capaciteit van de ring bijna verdubbelen...
't is maar mijn gedacht he
Voor de rest zou ik zeggen om de ring te sluiten bouw nen tunnel. Dat kost meer maar men moet ook de keerzijde van de medaille bezien : dat levert veel werk op voor veel mensen he.
Liefkenshoektunnel is eigenlijk nen Bayer tunnel he...
Voor de rest wordt het wel tijd dat men van LO naar RO een brug legt (ophaalbrug genre Tower Bridge zou ik zeggen) Een schoon bruggeske is een zegen voor het oog...
Voila mijn gedacht maar het kost veel geld... but so what... we leven toch in een van de rijkste regios van de wereld, we zijn veel beter af dan nen hele hoop mensen dus waarom zouden we dat niet allemaal tesamen in de praktijk brengen ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.
PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
|