Los bericht bekijken
Oud 10 mei 2021, 08:25   #67
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Hoezo? Ik ben gered van mijn ondergang hoor.
https://www.youtube.com/watch?v=mNYzO9SO2z0
Citaat:
Het waren niet de moslims die mij afperste via corruptie en mijn kwamen kloten om te pesten met beleid waar ik vrij reglementaire tekeer ging.
Licht onbegrijpelijke zinsbouw.
Citaat:
Zodra de islam hier de plak zwaait is het bewezen wat voor een zwak gatachterlijk gedrocht de democratie is.
Als de democratie zoveel beter en sterker is dan de islam hebt ge toch niets te vrezen?
Democratie zoals we die nu kennen, is alles behalve dat. De voorbeeldjes waar democratie enigzins werkt zoals het bedoeld is, zijn Zwitserland en noorwegen, maar dat ook alleen maar omdat die als landen stinkend rijk zijn met leiders die niet te hard corrupt moeten zijn om binnen te zijn.
Al de rest kan je omschrijven als de dictatuur van de dommen onder leiding van kleptocraten.
Citaat:
Ik geniet altijd van mijn religie, zelfs wanneer dat niet kan en vervolging zou dreigen. Hij heeft me geen geest van angst gegeven.
Ik ben reeds gered en vrij en niemand aanwezig kan me dat geven of afpakken.
Met genoeg valium kan ik een soortgelijk gevoel halen. Religie is als opium voor het volk... Dat wordt alleen maar duidelijker;
Citaat:
Mijn lijf kastijden sterkt alleen maar de geest.
Ik denk dat u een sessie met een dominatrix wel kan smaken, uw andere schrijfsels over lichamelijke interactie in gedachte.
Citaat:
De vijand van Europa is de gemassavormde Europeaan die zijn dictators naroept. geen enkele generatie voor ons gaf zo openhandig haar rechten af, geen enkele generatie strafte haar soortgenoten zo af wanneer die opkwamen voor hun rechten.
Walgelijk volk zijn we geworden, den tv dicteert hier alle emoties.
Revolutie komt zelden als de massa teveel werk heeft om te overleven.