Ik heb niet gevraagd om die extra procenten toe te kennen terwijl ze ons die toch wel terug gingen afpakken. Dat ze die ineens aan de bron afromen. Ik heb de nood niet om leningen van de staat te krijgen.
Mocht ik dan nog voor mijn belastingen iets terugkrijgen, dan zou ik nog zeggen, ja, ze hebben tenminste nog iets nuttig gedaan met mijn centen.
Maar dan zie ik dat ze daar een of ander dans groepje mee financieren in antwerpen, waarvan de baas haar dan een keuken laat zetten. Dat moet ik allemaal maar pikken.
Een werknemer van mij die niet naar haar werk komt en intussen nog wat soepsidie in haar zak steekt.
Een andere werknemer die haar zelf en haar aanhang voorziet van vaccins, terwijl mijn kwetsbare vader zat te wachten op zijn spuitje.
Dagelijks voorbeelden van onkunde van "ministers", beke die de dood van meerdere oude mensen op zijn zieltje heeft.
Een paar walen (hoe kan het anders) die een mondmasker dossier vakkundig naar de kloten geholpen hebben
Kortom wat een gigantische puinhoop, ik heb nog maar zelden zo een hoop onbekwamheid moeten overzien, eigenlijk is hij niet te overzien.
Ik ben overigens niet op reis geweest , als verantwoordelijke burger die zich aan de regels hield zag ik daar ook niet echt een mogelijkheid toe. Geld is er ook nog, door mijn verantwoordelijkheidszin (pensioensparen) valt de schade nog mee. Al is het nog steeds een stevige hap uit het budget.
Maar we straffen de belze staat wel, maak u niet ongerust. ik koop mijn spullen wel online in holland, mijn booz ging ik daar al halen. ah en reken maar dat ze lang op dat geld gaan mogen wachten, misschien vraag ik wel een afbetaling aan, gewoon om hun te kloten, niet dat ik het niet kan betalen, ik moet het ook nog willen.