Los bericht bekijken
Oud 11 mei 2021, 17:05   #41
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Wie zich mag schamen bent u.
Want u vergeet blijkbaar dat ook mensen met zeer bescheiden inkomen, vaak alleenstaand en met extra kosten omdat de kinderen ineens online moeten leren, op die noodgedwongen technische werkloosheid kwamen, en die mensen kunnen helemaal niets opzij zetten.
Wat je niet hebt kun je niet bijhouden en reizen? Eens in de vijf jaar.
Hoy Dames en heren, na maanden terug op internet.

Terras is open van restaurant waar ik normaal dagelijks naar toe ga, en ik kan weer mee praten met de optimisten en pessimisten hier, haha.

Feit is ik heb geen internet aangeschaft en ga zoals steeds gratis op internet omdat het voor mij anders te duur is. En dat nadien de gunsten zouden terug gevorderd worden heb ik wel voorzien.

De belofte om meer tijd tot gratis tijd te geven om nieuw klanten te maken bij de internetboeren heb ik genegeerd. Goed wetende dat er niet geleefd kan worden van de hemelse douw.

Echter die met gaten in de handen waar steeds weer het geld er doorstroomd, zullen wel weer het meest klagen dat ze geen geld hebben, pffff
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden