Los bericht bekijken
Oud 13 mei 2021, 20:58   #297
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Voor mij heeft het geen reet met moslims te maken ! ik maak geen onderscheid op basis van godsdienst. Ik kijk naar de humanitaire situatie. Wat is er zo vreemd aan verzet tegen Israel ? De Palestijnen hebben (onder internationaal recht ) het recht zich te verzetten. De blokkade en bezetting worden door bijna alle landen op deze planeet als illegaal bestempelt.

Feit is dat andere geloven als de islam helemaal niet minder geweld gebruiken . De grootste massaslachting aller tijden , de 2e wereldoorlog, was door niet moslims bedacht en uitgevoerd. En de lijst gaat nog wel even door.
Wat moslims in Europa doen is slechts een fractie van het geweld dat anderen in hun regio uitvoeren , ze hebben er zelfs tientallen militaire bases.
Het is in het Israelisch Palestijns conflict is Israel in ieder geval mede schuldig !
U pleit Israel volledig vrij omdat hun tegenstanders toevallig moslim zijn.
Tijdje geleden een reportage gezien over Gaza met mensen die daar trachten bedrijven uit te bouwen. Echt triestig, Israel controlleert en bemoeilijkt/saboteert alle handel. Er gaat niks in of uit zonder Israelische controle.

En dan zijn er nog die durven zeggen dat Catalanen onderdrukt worden.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 mei 2021 om 20:58.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden