Los bericht bekijken
Oud 14 mei 2021, 14:32   #2
Rapture
Staatssecretaris

Rapture's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zij willen zich niet laten vaccineren, maar eisen wel het recht op om in dezelfde ruimtes te zitten waar wel gevaccineerden vertoeven.

Ik heb er geen probleem mee dat ze corona maar een griepje vinden, maar respecteer de mensen die een andere mening hebben.

Vergader met uw mede antivaxxers en laat de pro-vaccinanten toe hetzelfde te doen.
Of hoe zet ik de wereld op zijn kop voor dummies.

De ongevaccineerden eisen helemaal geen recht op om hun in dezelfde ruimtes te mogen begeven als de gevaccineerden. Die willen gewoon, zoals in de afgelopen duizend jaar, hun in de openbare ruimte mogen begeven zonder vaccinatievoorwaarden. Als ik op café ga maakt de vaccinatiestatus van de andere bezoekers mij niks uit. Het zijn de gevaccineerden die er een probleem van maken. En zoals Patrick zegt is de reden nogal belachelijk, namelijk geen vertrouwen in de werking van hun eigen vaccin maar wel in dat van een ander.

Het zijn de gevaccineerden die het recht claimen om hun niet in dezelfde ruimte te willen begeven als niet gevaccineerden. Dan is de oplossing gewoon simpel: blijf thuis en je zal geen last hebben van niet gevaccineerden.

Das hetzelfde als zeggen dat ik het recht heb om mij in ruimtes te begeven zonder oude mensen en om mij dat recht te garanderen moeten ze de ouw mensen maar de toegang tot die ruimtes ontzeggen. Ik zal het tegen de volgende cafébaas zeggen: "gelieve mijn rechten te eerbiedigen en alle ouw mensen niet binnen te laten".