Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Dat zou al een hele verbetering zijn, het visuele aspect valt dan in ieder geval al weg.
Nee, serieus: naar dat programma kan toch geen normaal mens langer dan 10 minuten kijken?
Ik kan niet direct een voorbeeld vinden van een programma dat nog meer volgeluld wordt zonder dat er eigenlijk iets gezegd wordt.
En ja, ik heb er ooit al eens stukjes van gezien, het passeert hier wel eens tijdens het zappen maar ik heb steevast na een paar minuten meer dan genoeg van dat oeverloos geleuter.
Onlangs enkele minuten gezien waar J. Vermeire te gast was. Na enkele vragen kwam er een antwoord van Jacques waarvan ik dacht: "Hé, nu wordt het interessant, vraag hier eens over door." ("Waar heb je spijt van?" Antw: "Mijn overstap naar VTM had ik iets anders willen aanpakken.") Maar dat gebeurt dan weer niet. In plaats daarvan kregen we een uitleg over hoe J. zijn verjaardag gaat vieren...
Maar kom; smaken verschillen en gelukkig wordt ik niet gedwongen om er naar te kijken.
Dus als mensen het een goed programma vinden stel ik me daar vragen bij maar wens ze verder niks dan veel kijkplezier.
Ik was ook geen grote fan van het programma dat vanaf die boot werd uitgezonden maar daar kon ik toch al wel wat langer naar kijken. Dat was met een beetje goeie wil op sommige momenten nog 'origineel' te noemen. Nu is het gewoon de zoveelste doorsnee talkshow.
|
Begrijp dat ik zelden de controle over “het bakske” heb en alzo automatisch zaken begin mee te volgen. Sturm der liebe toestanden lol.
Ik vind het een bangelijk goed programma ja. Stel u maar vragen ja lol. Lotte van Wezenmaal is er al 2x in gekomen he. Tging dan over de vrije liefde en penislengtes. Wij gingen plat vant lachen, tranen met tuiten.
De Gert gaat al mee van in de kindertijd. Stiekem hou ik wel veel van onze BV’s. Ge had de Erik moeten zien als ze hem zat hadden gevoerd.