Los bericht bekijken
Oud 19 mei 2021, 07:00   #3483
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Ik zie er de humor wel van in, het zou literair verwerkt kunnen worden, en dan bedoel ik niet zoals in het boek waarmee u, gezien het fictieve karakter ervan, eventuele klachten kan ontlopen, maar als een soort satire over een verstokte querulant. Maar goed, het einde is in zicht, hopelijk laat de rechter zich niet intimideren door 'vriendjes' en meutes - wat kennelijk wel de bedoeling is, u zegt het zelf min of meer - en zal rechtvaardigheid zegevieren (en kan deze draad stoppen, maar u lijkt er verslaafd aan te zijn geworden).
Je gaat toch eens moeten leren om begrijpend te lezen.

Eerst en vooral is het opgetekend verhaal volledig naar waarheid neergeschreven.
Ten tweede bestaat er geen klacht meer naar mij toe, het enige wat nog rest is een klacht van mij naar de fiscus toe en een eis tot schadevergoeding.
Wat we van de rechter verlangen is een correcte veroordeling van de gehanteerde en kennelijk ingeburgerde werkmethodes van onze fiscus.
Indien ik daarvoor de halve wereld moet mobiliseren dan zal dat ook gebeuren.
En ja deze draad mag stoppen als alles achter de rug is, hij had in de eerste plaats al niet hoeven te bestaan.

En ten derde ... de laatste post's gaan over een onderzoek naar vermeende wandaden door ambtenaren. Als je dan toch wil
hebben over massa's informatie naar aanleiding van wantrouwen dan gaat het over..... ambtenaren.

Het hele dossier dat door intern toezicht is opgesteld naar aanleiding van mijn klacht bestaat uit ongeveer 6000 pagina's ....

Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 19 mei 2021 om 07:01.
Johan Daelemans is offline   Met citaat antwoorden