Los bericht bekijken
Oud 19 mei 2021, 22:15   #136
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ik heb het nog al gezegd: één maand alles uit het water schieten en er gaan een pák minder doden vallen de volgende decennia. Een Europese studie heeft onlangs nog uitgewezen. Veel van die 'vluchtelingen' vluchten niet uit hongersnood, gevaar voor leven, ... maar voor ongelijkheid, voor de politieke en religieuze systemen, voor de corruptie, ... . Ze beseffen niet dat ze dat alles, die cultuur, gewoon met zich meedragen.
Wie laat zich dat nog wijsmaken dat die 'vluchtelingen' van de honger gevlucht zijn?

Allemaal zware en sterke mannen en als je echt honger hebt ga je het echt niet lang volhouden met zwemmen denk ik.

Dus dat ze met die zever alvast stoppen.

En geld hebben zij ook genoeg om die dure gevaarlijke bootjesreizen met te betalen.

p.s.

Het nalezen waard?

Europese maatregelen in verband met migratie

Asiel zoeken in de EU

Internationaal verdrag betreffende de status van vluchtelingen

Hoog tijd dat men dat verdrag van Genève eens gaat herbekijken of miste ik een regel ergens???