Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand
Miaauw miaauw namastiaauw Pontifex moderator,
1) nadruk op mn Cyber Crime en de wantoestanden v oa FAcebook, waar er geen vrijheid van meningsuiting is en als online Klaagmuurtje na een ban of block of deleted account, wat ik dus meemaakte bij Facebook 2 weken geleden, beide accounts deleted. Wereldwijd geen enkel subforum waar ik kan klagen. Dus evt ook in engels toestaan.
2) Wat weg kan: die besloten links/ rechts thema subfora's, kunnen deleted worden denk ik.
3) Forum kan doorgroeien door een apart subforum te maken voor superieure Katten en Honden, die een opmerkelijke prestatie leverden in de maatschappij, bv een kat die een muis redt in een vijver, vd verdrinkingsdood he, EHBO toepast, en daarna na reanimatie van de muis, nog even doorknuffelt met zijn hersenloos vriendje en hem dan uiteindelijk bij het avond diner met zijn mede maffia katten buren dus als hoofdschotel geflambeerd serveert.
PS
mijn ziekelijke schizofrene talent om hele rare en wrange fictie dingen te pennehoeren moet ik toch ooit verzilveren. Een zeecontainertje vol tafelzilver in de tuin van mijn flat zou niet slecht staan op mijn oude dag.
|
Beste,
Als ik het goed begrijp wil u in feite een volledige forumkatern laten oprichten om uw wedervaren met social media in te bespreken.
Wat mij betreft volstaat voor dat heel specifieke onderwerp een enkele topic in het katern 'Maatschappij en samenleving'.
U kan die discussie gerust zelf opstarten op de gebruikelijke wijze.
Veel forumplezier.
De moderatie