Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster
Ik sluit me hierbij aan. In mijn groep "ouderen" (ik ben 72) zijn vorig jaar minder mensen gestorven dan de jaren ervoor! Dit jaar nog geen overlijden.
In mijn familie is wel een oudere gestorven.
Als ik naar de jongere generatie kijk waarmee ik weinig contact heb, zie ik dat o.a. mijn 16-jarig achternichtje stil is geworden. Van sweet-sixteen capriolen niets te merken. Ik heb meer medelijden met haar dan met mijn 80-jarige buurman.
|
Ik sluit mij hier ook bij aan.
Behalve bejaarden in eenzaamheid doen sterven, sociaal, menselijk contact verbieden voor iedereen, onnodige/onwettige nepmaatregelen, schending van onze rechten, de economie en maatschappij verwoesten wordt er, onder valse voorwendselen van volksgezondheid en medische nepcrisis, ook een psychologische oorlog gevoerd tegen onze kinderen en de volgende generaties.
De verpletterende schuld hierbij ligt bij de tv-virologen, leugenpers en angsthazen waardoor de politieke machtswellustelingen een fascistisch regime kunnen voeren.
Om ons normale leven met verworven rechten en vrijheden, waarvoor werd gevochten in het verleden, terug te krijgen zullen we wellicht opnieuw de wapens moeten opnemen tegen onze eigen, vetbetaalde 'volksvertegenwoordigers' om te doen wat hoort voor ons aller welzijn.