Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
De aanval gebeurde niet in Nederland maar in België.
Nederland is geen fascistisch land. De vrijheid van meningsuiting bestaat daar nog.
De Belgische militair die van Ranst bedreigde is geen Nederlander. De extremisten die Van Ranst willen vinden zijn wél Nederlanders. Zij hoopten hem via DPG-België te vinden.
De taak van de Nederlandse politie was: de Belgische politie inlichten. Wat gebeurde.
Er is dus, zoals ik al eerder aanhaalde, een trein vertrokken die niet meer te stoppen is. Conings heeft die trein in gang geduwd. Of is het Van Ranst?
|
Gewoon mijn mening: na het niet vervolgen van Akwasi voor zijn oproepen tot geweld, het overmatig politiegeweld tegen burgers (met inzet van romeo's om rellen uit te lokken), de herverkiezing van Rutten ondanks de toeslagenaffaire enz. is Nederland wat mij betreft moreel en politiek failliet. Jammer maar helaas.
Support the country you live in or live in the country you support.
|