Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk
Die man werd door ons land opgeleid tot moord-machine, scherpschutter.... Die man werd door ons land uitgezonden naar verschillende conflict zones en er voor gedecoreerd.....
Die man werd nadien duidelijk aan zijn lot overgelaten!!!!!!Misschien zelfs zwaar getackeld omdat hij begon te ontsporen. Afgesnauwd en als persoon aangevallen, maar duidelijk niet begeleid.....
En nu dat hij compleet uit de bol gaat is hij voeder voor ramp toeristen pers en TV, is hij nu voor de maatschappij tot Extremist gebombardeerd..
Waarom? .... omdat niemand de verantwoordelijk heeft willen dragen... toen niet en nu duidelijk ook weer niet om die man te beschermen tegen het uit de bol gaan. Anderen die misschien ook op het randje leven zijn ze ook al aan het in de vergeetput drummen om niets te moeten doen.....
Toen er bom dreigingen waren mochten ze opdraven, zelfs dag en nacht door weer en wind, dagen aan een stuk want er was personeel te kort......
Wat een contrast met de pers benadering nu over de flippende militair en >>>> de geradicaliseerde ISS Vrouwen die men zelfs naar ons land terug haalden.....ze gingen de ISS vrouwen helpen.....terwijl ik hoor en lees dat ze de op hol gedraaide militair gaan afschieten om er van af te zijn.
en de wereld staat er bij en kijkt er naar.................
|
Ik geef je geen ongelijk, maar zeiden ze over de vluchtelingen die uit oorlogsgebied vluchtten en hier met aanslagen dreigden niet net hetzelfde?
Namelijk: Een verwarde man, getraumatiseerd door de oorlog, niet geholpen door zijn eigen land, ... Daar werd toch heel anders op gereageerd door dezelfden die nu eigenlijk hetzelfde zeggen als links over moslimterreur. En links heeft ook boter op het hoofd, ze zeggen wat extreem rechts zeiden over moslimterreur toen.
Eigenlijk is het allemaal heel ironisch. Je ziet duidelijk een 180 graden bocht bij beide kanten van het politieke spectrum. Links neemt de dialoog van rechts en rechts neemt de dialoog van links, als het over extreem-rechts terrorisme gaat.
De pot verwijt dus de ketel, en de ketel verwijt ook de pot.
Stel je eens voor, Jurgen Conings heet Mohammed en wil Van Ranst vermoorden. Ik zie het al voor mij:
- "Hopelijk blaast hij zichzelf mee op met Van Ranst"
- "Allee, hij kan dan toch nog 1 ding goed doen"
- ...
De ironie hiervan ontkennen wordt heel moeilijk nu.