NOOT:
ik ben zelf nu ongeneeslijk ziek ok, en ben nu al bezig mijn nagedachtenis te regelen ism Wieroe.
Laat de dood maar snel komen denk ik vaak.
de DOOD is mooi.
kijk hier eens 3000 lijkwade foto's van mij he, kom uit Hindu Jugend, heb Hindoe nazistisch verleden, vroeger bijna mensen vermoord, had hele massa moord plannen ok, psychotisch, in klinieken gezeten, isoleeercel, pillen spuitjes. oud nu 55 jaar weinig energie, overal verstoten, mijn hindoe familie eiste mijn zelfmoord drie jaar geleden en verstootte mij voorgoed, ben dood verklaard nu.
veel mensen en ale hindoes zeiden mij ook altijd: waldo pleeg zelfmoord, is je karma, ga dood aub.
alleen mijn kat Wieroe heeft mij altijd echt gesteund en geknuffeld.
Ja ze zouden echt gewoon zelfmoordpillen moeten legaliseren en gewoon vrij verkopen, ook per koerier bij spoed bestellingen binnen 1 uur thuisbezorgd BIJ HOGE SUICIDALE NOOD IN ALLE grote overbevolkte steden ok.
als corona nu flink muteert dan zal het overbevolkings probleem sneller opgelost worden in alle overbevolkte grote miljoenen steden wereldwijd. Dharti Maata doet het beste nu en onze zieke, inferieure, behoeftige mensapen soort is toch een soort onuitroeibare, parasitaire plaag geworden op aarde.
-----------------------
===> (F04, NHH16) T-Nanda sept dec 2019 / pic= 96 / upload 16-11-2020
Deeplink (upload d.d. 16-11-2020):
https://www.zonerama.com/dewanand/Album/6767609
Beschrijving:
[WART010: NHH16:1] {d.d. ma 16-11-2020, 21:19 avond, koud avond weer Binnen 14 graden C, Buiten 10 graden C}
Diverse foto's, gedurende de periode september t/m december 2019 oa: in de Hoven, in de tuin van de flat, in de supermarkt AH, Lidl. Gemaakt met mijn camera NIKON A100 die nu dus kapot is en naar de reparatie, maar ik denk dat het niet meer gerepareerd kan worden, dus hiermee sluit ik deze NHH foto serie af met deze camera van de Hindoe Honden Mannen mode stijlen.
NOOT: Alle foto's in dit album zijn door mij zelf gemaakt.
Source map:
D: pics of 100NIKON 10 aug 2018/