Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev
Feit is dat men niet tot in het oneindige goedkope sociale woningen kan optrekken om er dan een legertje toestromende vreemdelingen in onder te brengen! Dat heeft niets met "racisme" te maken, enkel met gezond verstand... Er moeten beperkingen ingevoerd en verplicht worden zoniet gaat het helemaal naar de bliksem. En dat zal geen honderd jaar meer duren...
|
U heeft voor een stuk gelijk. Maar waarom de oorzaak schijnbaar in een voorgeprogrammeerd automatisme altijd in de eerste plaats gaan leggen bij al diegenen die er het minste aan kunnen doen. Keurt u de misdaden die gepleegd worden door pandjesmelkers dan goed. Of leest u geen krant. Of leest u alleen de artikelen die handelen over delicten die door allochtonen worden gepleegd ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 maart 2005 om 02:00.
|