Dit forumonderdeel staat vol met negatieve zaken over vaccinatie. Men zou de indruk krijgen de de Vlaming massaal tegen vaccinatie is. Niets is minder waar. Gisteren had men in Antwerpen per ongeluk 500 dosissen te veel ontdooid, een oogverslag’
https://www.demorgen.be/meningen/nie...pikt~ba41a96e/
Citaat:
Achter mij stroomde de tent vol, met allemaal glunderende leeftijdsgenoten. Niemand zag er gekweld uit omdat hij of zij per ongeluk het plekje van een vergeten veertiger had ‘ingepikt’. Een mens mag al eens chance hebben, toch? Een jonge vrouw vertelde hoe ze het bericht kreeg terwijl ze met een collega uit eten was. En hoe ze meteen de rekening had gevraagd en haar collega als taxi had ingezet.
De coördinator van dienst deelde mee dat de aanwezige vrijwilligers overuren gingen maken, en dat enkelen van hen daarom nog eerst even hun prik mochten krijgen. Ze werden onder luid applaus naar de eerste rij begeleid. Er stonden een paar brandweerkorpsen gespierd te wezen, vrolijke vrienden die kort voordien wellicht samen op café hadden gezeten en koppels die hun reis al planden. Er was een olijke steward die me ontving alsof ik royalty was, waarop ik dan maar een zwierig buiginkje maakte. Het was feest, we hadden chance.
|