Los bericht bekijken
Oud 11 juni 2021, 16:14   #25
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Vertel ook eens uw eigen mening.

MIjn mening mbt de Mislukte Multiculturele maatschappij is in deze pittige doch wetenschappelijk onderbouwde publicatie toch enigszins verwoord, ik sommeer alles en poneer een soort META LEVEL Solution :

Hele mislukte multicul gewoon vreedzaam en orgastisch ontmantelen, met flinke zeecontainers vol met vibrators en dildo's erbij in alle gaten. hahha hahah klinkt wel zalig makend, heerlijk en hoopvol.

Dit betoog is niet volledig, ik ga aan een vervolg werken en dan FVD ook aktief benaderen, ben lid en mijn visies zijn ook Pro Milieu, denk aan de vervuiling van het milieu hier in Nederland en Belgie per geimporteerde migrant dan besef je dat die gasten veel schoner en CO2 Neutraal kunnen vegeteren in hun zwarte tropische paradijzen.

----------------- Nederland puur, maagdelijk Blank houden heeft iets heiligs voor mij, het is zonde om die kostbare HELwitte kleur te laten vervuilen en op criminele wijze weg te neuken door zwarte INdiase en Afrikaanse piemels. Op dit punt geloof ik dat het raszuiver Blank zijn iets waardevols is, iets sacraals, werk van Hogere Kosmische Machten, die de bruine en zwarte klei deeltjes dus na miljoenen jaren eraf konden poetsen in hun laboratoria ergens op een verre planeet, Technotron of the Gods ?? De hogere Goden en Godinnen zijn Transformers denk ik vaak.

------------------------------ Dit is een CO2 neutrale visie, massa emigratie naar suriname is CO2 neutraler dan leven, eten, neuken en schijten in Nederland.

Moderne Herkolonisatie Suriname, ism Forum voor Democratie (FVD olv Arische Katten Fuhrer Thierry Baudet (14,1888) (wfor1426 / Doc Size: Pages=10, DAB=22, Words=3197)

Deeplink publicatie op Kritisch Podium Dewanand:
http://www.dewanand.com/wfor1426.htm

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden