Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma
Waarom zouden kritische mensen, die jij anti-vaxxers blijft noemen, overtuigd moeten worden?
Welk belang heb jij erbij of mensen zich laten vaccineren of niet?
Heeft niet iedereen het recht, zoals jij, om dat zelf te beslissen?
Welke argumenten heb je om te overtuigen?
Dat moeten dan wel feiten zijn en geen veronderstellingen, waarzeggerij of eenzijdige propaganda waarvan jij gelooft dat ze waar zijn.
Waarom zou een dialoog noodzakelijk moeten zijn?
Angstige mensen, vaxxers, zijn immers niet vatbaar voor rede en zelfs niet voor feiten.
Voor hen telt enkel wat ze geloven, hoe groot de onzin ook is, dus is een dialoog met vaxxers volkomen nutteloos, zij vermijden elke zinnige dialoog en leuteren telkens naast de kwestie bij gebrek aan argumenten.
Er werd al meer dan genoeg tijd verspild aan zulke onzin draadjes waar om de hete brij wordt gedanst om de kern van de discussie te kunnen vermijden.
Dus: welke feiten en argumenten heb jij om te overtuigen dat mensen zich vrijwillig als proefkonijn zouden moeten opgeven voor een medisch experiment door vaccinatie?
Doe eens een poging?
|
Feit is: Veel mensen zijn al gevaccineerd en die vaccins hebben al zeer veel mensenlevens gered. Maar sommige mensen ontkennen het zonlicht. Afgelopen januari en februari was ik blij dat ik moest wachten op dat vaccin, maar ondertussen blijkt dat het werkt en dat het veilig is. Afgelopen januari en februari had ik zelf wat twijfels, maar nu blijkt dat die Britten er niet massaal ziek van geworden zijn.