Los bericht bekijken
Oud 12 juni 2021, 08:18   #729
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De Jürgen was een elitesoldaat, hoor je al weken zeggen. Nu blijkt dat die het grootste deel van zijn loopbaan bij het bataljon Bevrijding uit Leopldsburg zat. Helemaal geen elitekorps maar een doodgewone eenheid van de landmacht.

Hij heeft in 2003 een paar weken bij de para's in Tielen geprobeerd maar begon er niet eens zijn opleiding.
Dan heeft hij zijn 'les' toch ergens goed geleerd gekregen want om al die tijd nog steeds al de 'zoekenden' buiten spel te zetten moet je toch goed op de hoogte zijn van bepaalde regeltjes/camouflage-acties?

p.s.

Zoals ik al eerder wist te schrijven denk ik dat men de man al afgeknald heeft maar er niet met naar buiten (media) durft te komen want dat zou wel eens voor opstanden kunnen zorgen.

Ik heb nooit geweten dat wij in 'ons' land zoveel Politie & Militaire diensten hadden want jankte men een tijd geleden eens niet dat daar een tekort aan was?

Kan zijn dat ik het weer maar eens verkeerd gelezen heb ergens ten Internetvelde maar toch ...

Begrijpt u mij niet verkeerd want ik blijf van mening dat de man een ernstige fout gemaakt heeft en men hem, als men hem kan vinden tenminste, daar ook moet voor 'straffen'.

De viroloog die mee in het verhaal verweven zit tjah ...

Laatst gewijzigd door Universalia : 12 juni 2021 om 08:22.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden