Los bericht bekijken
Oud 12 juni 2021, 09:14   #16
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Franchement dit; ik heb het niet zo voor die genetisch gemanipuleerde freaks. Ik laat hen dat ook blijken als ze zo fier als ne gieter verkondigen dat ze zich braaf hebben onderworpen aan het medisch experiment, door meteen 2 stappen achterwaarts te zetten bij de uitspraak; ik heb m'n injectie al gehad. Tweemaal, godbetert...
The look on their face, elke keer opnieuw, als ik dan zeg, "van een snotvalling ben ik niet bang, maar genetische manipulatie, daar pas ik voor..."
Het is nu beter, maar gisteren voelde ik me heel slecht omdat zelfs scholen een lopend reclamebord voor deze vaccins zijn.
Alsof je een held bent als je je voor covid laat vaccineren.
In mijn ogen zijn deze mensen sheeple, wat geen probleem is: tot ze mijn dierbaren met hun propaganda infecteren en deze propaganda aanslaat.

Dat ouders zelfs hun kinderen deze vaccins aanbevelen, gaat aan al mijn rationaliteit voorbij en doet mij geestelijk dwalen.
Dat ik gene normale ben akkoord, maar ik kan begrijpend lezen en deze coronaterroristen liegen zich te pletter en passen de wetenschap naar hun beleid aan. Alleen dictators doen dat en ja dit fascistisch regime aspireert eugenetica.