Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2005, 12:18   #344
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Ik snap echt niet waar die afkeer vandaan komt........................
Ik wel, als je oogkleppen op hebt zie je alleen maar wat je wilt zien.

Citaat:
Ik ben er zeker van als er een andere partij opkomt,met dezelfde standpunten maar dan anders geformuleerd en met andere naam dat de gemeenschappelijke afkeer heel wat minder is ...........................
`
Mijn afkeer voor de Coveliersen, de Jean-Marie Dedeckersen en de rest van de naäpers van het VB is van hetzelfde niveau. Om de kiezers te blijven behagen trekken ze dezelfde camouflagepakken aan en gebruiken ze bijna hetzelfde discours als van diegenen die ze haten, en dat maar om aan de macht te blijven en zeker niet in het algemeen belang.
Citaat:
En denk ook eens aan die oudere mensen die hun buurt,waar ze zijn opgegroeid, ziet veranderen en verkleuren.
Het VB zal altijd stemmen blijven halen,jammer voor degene die er een gloeiende hekel aan hebben.Love it or leave it!
Dat die hoop racisten blijft toenemen verandert niks aan het feit dat het VB racistisch is. Dat is tijdens de voreige eeuw in Duitsland ook gebeurd en we weten allemaal waar het toe geleid heeft.