Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2021, 09:43   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
En hoeveel meer leven achter prikkeldraad nu ?
Never again...
Moet de schuld daarvoor naar de mensen uit de EU toegeschoven worden?

Er is niemand die hen verplicht heeft hun eigen land(en) te ontvluchten. (dan hadden die kinderen misschien nog in leven geweest?)

Dat het leven in sommige van die landen in bepaalde gevallen niet is zoals zij het zich voorstelden dat probleem kunnen wij doorschuiven naar hun leiders of niet?

Moeten zij dat 'with a little help from some friends' niet zelf proberen op te lossen inplaats van het gewoon maar op een vluchten, gevaarlijke duur betaalde tochten te blijven organiseren en andere landen met de problemen te zetten tot zelfs die andere 'landen' uiteindelijk nog te vingerwijzen dat zij de schuld zijn???

Stel dat wij 'als dit alles (migratieprobleem) zo verder in de fout gaat' het zelf op een vluchten moeten zetten dan twijfel ik er sterk aan of wij overal ten velde even vriendelijk gaan ontvangen worden.

Zoals u al kon merken heb ik er een eigen idee over, de migratiecrisis.

Een goed oog heb ik er dan ook nooit bij gehad.

p.s.

Et pour les flamands la même chose.

En Croatie, des bourses allouées aux étudiants chrétiens persécutés

Citaat:
"We willen hen in staat stellen om in Kroatië te studeren en kennis op te doen, en vervolgens terug te keren naar hun land van herkomst, waar ze zullen helpen bij het opbouwen van hun gemeenschappen en een democratische en tolerante samenleving."
Bovenstaande zou als een goed plan kunnen klinken.

En dan nog dit ...

Durrab (16) was gevlucht en smokkelt nu mensen: ‘Nobody knows the real me’

Leuker kan het niet worden?

Er zal naar een andere manier gezocht moeten worden om de migratiecrisis met op te lossen want de regels die op huidig ogenblik van toepassing zijn (zoals zet alles maar open) daar kunnen vééééél mensen niet meer met leven en dat wakkert onrust aan.

Laatst gewijzigd door Universalia : 20 juni 2021 om 10:06.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden