2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
IN KLassieke Hero verhalen pleegt de Hero toch nooit zomaar zelfmoord, tenzij dit noodzakelijk is om zijn VOLK en RAS te redden en de missie TE VOLTOOIEN oa in Man of STeel.
Nee, Jurgen Conings stierf LAF en EERLOOS, zelfmoord is fout, FOUTE KEUS.
Hele week zal ik moeten rouwen en mij bezinnen ok, heb veel moeten strijden, ik tegen tien, twintig midden op straat, mandirs, bijeenkomsten, ok ok Missie moet voltooid worden.
Pro White RACE zijn is NORMAAL, ok ok Jurgen Coning stierf en hij euthanaseerde zichzelf om de naam en eer te redden van zijn familie, vrouw en kennissen, maar IK KEUR dit af, is ROEMLOOS en EERLOOS zo. Sorry, ik kom uit hardere, eenzamere, suicidalere oorlogswereld denk ik.
20 juni moet Nationale VOLKSHELDEN Herdenkingsdag worden wereldwijd voor alle blanke rassen denk ik.
Ja ik het promoten ok internationaal dan maar, als viesbruine koelie aapje dat 20 juni de INternationale DAG moet worden van oa
1) Pro White Race Movement,
2) Proud to BE WHITE, Colourless, as a stabilized albinistic disease,
3) Remembrance Day of White Haters, internationale bezinningsdag Blankenhaat DAG.
PS
ik zelf wil nog begrijpen waarom blanken bestaan ok, dit is een vd probleemstellingen vh onderzoek oa ook waarom ik niet als hogere, superieure, halfgoddelijke, blanke man geboren werd.
Ja ik denk dat Jurgen Conings deze drie punten zelf zou willen op zijn herdenkingsdag en zelfmoord offerande. Hij stierf als martelaar voor zijn superieure blanke ras.
Laatst gewijzigd door dewanand : 20 juni 2021 om 23:46.
Reden: aanvulling
|