Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Ik heb dat anders gehoord.
|
Hij is uit dat bos ontsnapt, is Van Ranst gaan opzoeken, die was niet thuis, en is dan terug in dat bos gekropen. Ja.
Citaat:
Door een gewapende en getrainde militair die op de OCAD-lijst staat dus, dat is dus een terroristische dreiging.
|
Met andere woorden, een totaal uitgevonden terroristische dreiging. "hij stond op mijn lijstje van terroristen meneer". En waar haalt ge dat lijstje vandaan ? Van de ledenlijst van 't VB meneer.
Citaat:
Moest Dutroux vrijgelaten worden en mij een brief schrijven dat hij mij eens ging snel komen bezoeken met een speciaal cadeau, dan is dat ook geen letterlijke dreiging, maar ik zou het zeker zo lezen.
Context en achtergrond he.
|
Inderdaad, Dutroux had misdaden gepleegd. Jurgen stond "op een lijstje".
Citaat:
Als De Croo op de OCAD-lijst staat en blijkt militaire training gegeven te hebben aan het Vlaams Legioen en een geschiedenis van Zware Mentale problemen hebben en bovendien op Sociale Media bepaalde dingen post die alarmbellen doen afgaan, zou dat ook alarmbellen doen afgaan.
|
Hazo ? Het volstaat dat iemand hem op een lijstje zet, en hij is een terrorist ? Dat is dan een "administratief terrorist" he, bepaald door een of andere lijstjes ambtenaar.
Dat wil dus helemaal niet zeggen dat er iets gaat gebeuren. Het was gewoon een administratieve terrorist.
Lees nog eens hoe het ineen zat in nazi Duitsland:
https://forum.politics.be/showpost.p...2&postcount=99
maar zij hadden daar natuurlijk het monopolie niet op. Stalin deed dat ook met zijn Goelachs, en in de DDR en zo was het van 't zelfde he.