Los bericht bekijken
Oud 21 juni 2021, 20:54   #156
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Talking 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Wanneer ik een kennis zou tegenkomen die ik lang niet heb gezien en ik zou vragen: hoe is het met u en zou hij zouantwoorden: och ik heb drie zware operaties achter de rug, 5 maanden in het hospitaal gelegen en erg veel pijn gehad, ja dan kan ik dit aanvaarden als een periode van tijdelijk lijden.[/i]

Wanneer iemand jarenlang in een depressie is gesukkeld waar hij of zij maar niet uitgeraakt , dan kan ik dat ook aanvaarden als psychisch lijden. Een lijden dat vaak onderschat wordt.

Maar wanneer het iemand verboden wordt enkele maanden niet meer op café te gaan of op reis wegens redenen van openbare gezondheid, of de kleinkinderen niet kan zien gedurende een tijdje om dezelfde redenen, dan noem ik dit niet lijden. Wel is het een onplezierige of emotionele tijdelijke, ja een gestresseerde moeilijke periode voor heel wat mensen. Ik wil gerust een uitzondering maken voor oude mensen in een bejaardentehuis die beseffen dat hun tijd nog maar kort is en zoveel mogelijk hun kleinkinderen willen zien. Die 'lijden' wellicht psychisch ook.

ja psychisch lijden na totale sociale verstoting en depressies suicidaal zijn jarenlang is mijn lot nu

dood willen gaan maar nog niet dood MOGEN gaan omdat de Hogere Kosmische Machten geen toestemming verleenden aan mij om dood te gaan.

Wat is het voordeel van al dat LIJDEN van mij, jou en miljarden andere mensjes??

Jurgen Conings heeft zeker veel geleden. Is hij de nieuwe Messias van Blank Arisch Belgie?? IS het Duitse leger in Belgie geweest??

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden