uit andere topic kopie reactie, FVD is toch niet nazistisch en niet echt klassiek EXtreem Rechts, Thierry Baudet zal door mij geholpen moeten worden om de macht over te nemen. En het gaat niet perse om RASSENHAAT bij mij of etnische zuiveringen. VOL=VOL ok maar dit is meer Technocratisch doordenken en de CO2 ketens van elk geimporteerd produkt in Nederland hard en nuchter doorrekenen en optimaliseren.
Verzwarting, verkleuring, verbruining, ONTWITTING van Nederland, Belgie ea zijn toch complexere processen en de hele wetenschappelijke theorie hiervan moeten wij niet bagallateriseren, en goedkoop, hersenloos afdoen als nazisme, extreem rechts en rassenhaat.
------------------------------------------
Ongelezen Vandaag, 23:54 #29
dewanand
Parlementsvoorzitter
dewanand's schermafbeelding
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Als je elke dag leest of hoort dat wat je ervaart, denkt en voelt racistisch en nazistisch is dan ga je als jongeren of als minder slimme gemakkelijk denken dat dat klopt en je er er zo naar gedragen en handelen. En het provoceert nog ook. Leuk. Nochtans is er niets racistisch of nazistisch aan het niet eens zijn met de open grenzen politiek en de gevolgen ervan die duidelijk niet voor iedereen hetzelfde zijn. De een krijgt de voordelen en de ander de nadelen. En voor de voorstanders van de opengrenzenpolitiek is het nog gemakkelijk ook. Je hoeft niet te argumenteren en je hebt altijd gelijk. Ziedewel.
A. Ik ben op 50 jarige leeftijd werkloos geworden, zie vluchtelingen in de sociale economie jobs krijgen die ik wel zou aankunnen maar niet krijg, mijn buurt verloedert en almaar meer mensen spreken amper Nederlands. Ik stem VB.
B. Ik ben 15 jaar, meer dan de helft van mijn klas is moslim en tegen dat ik 50 jaar ben, ben ik een minderheid ben in mijn eigen land. Ik stem VB
C. Racisten. Nazies. Fascisten!
A & B. Fuck you Sieg Heil Hitler!
C. Ziedewel!
Miaauw miaauw namastiaauw Vlad
ik begrijp jou, wat je voelt. Deze MENA invasie begon al met Opec akkoorden vroeger jaren '70 oliecrisis, Jasser Arafat, nu hele White Genocide al bijna voltooid overal. In mijn wijk hier voorhof delft moet minstens 47 % dus het Nederlands niet als Moedertaal hebben, en dat is het einde van Nederland.
Hollandse Schip is al 49 % gekapseisd, achtersteven zinkt al.
ik ben al ongeneeslijk ziek dus het zal voor mij niet lang meer duren. Wieroe is al 16 jaar en een kat kan hoogstens 20 jaar oud worden.