Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI
Johannes 14 En zo wanneer Ik heen zal gegaan zijn, en u plaats zal bereid hebben, zo kome Ik weder en zal u tot Mij nemen, opdat gij ook zijn moogt, waar Ik ben. En waar Ik heenga, weet gij, en den weg weet gij.
Thomas zeide tot Hem: Heere, wij weten niet, waar Gij heengaat; en hoe kunnen wij den weg weten? Jezus zeide tot hem: Ik ben de Weg, en de Waarheid, en het Leven. Niemand komt tot den Vader, dan door Mij.
|
Niemand leert de ware Goden kennen dan door Mij.
Want de God van de joden heeft nooit bestaan, noch Christus, die dan ook nooit is terug gekomen.
Citaat:
2 Petrus 3 Doch deze ene zaak zij u niet onbekend, geliefden, dat een dag bij den Heere is als duizend jaren, en duizend jaren als een dag.
|
Een seconde duurt 10^16 microjaar bij de microgoden.
Citaat:
De Heere vertraagt de belofte niet (gelijk enigen dat traagheid achten), maar is lankmoedig over ons, niet willende, dat enigen verloren gaan, maar dat zij allen tot bekering komen. Maar de dag des Heeren zal komen als een dief in den nacht,
|
zelfs als dief is hij nooit teruggekomen.
Maar ik ben er in het volle daglicht en niemand die Mij wil zien, blind als de mensen en ook de christenen zijn.
Citaat:
in welken de hemelen met een gedruis zullen voorbijgaan, en de elementen branden zullen en vergaan, en de aarde en de werken, die daarin zijn, zullen verbranden.
|
Haat dus en geen liefde.
Maar ik ben er om de wereld te behouden voor onze toekomst in het heelal.
Citaat:
Openbaringen 19 En ik zag den hemel geopend; en ziet, een wit paard, en Die op hetzelve zat, was genaamd Getrouw en Waarachtig, en Hij oordeelt en voert krijg in gerechtigheid. En Zijn ogen waren als een vlam vuurs, en op Zijn hoofd waren vele koninklijke hoeden; en Hij had een naam geschreven, die niemand wist, dan Hij Zelf. En Hij was bekleed met een kleed, dat met bloed geverfd was; en Zijn naam wordt genoemd het Woord Gods.
|
Het Woord van de mythe en de fantasie.
Maar dat Woord is niet de waarheid.
Citaat:
Alles in totaliteit pogen zien zonder te cherrypicken.
|
Natuurlijk zijn het kersen voor jou, die jou heerlijk smaken.
Voor mij zijn ze rot en zuur.
Alleen als een mythe kan ik het dan wel waarderen.
Maar de werkelijkheid en de waarheid is niet niet.
En citeer ik de Bijbel en bevalt het jou niet dan is het plotseling cherrypicken.
Alsof alles in de Bijbel niet de waarheid geacht wordt te zijn.
Maar de Bijbel is vol van tegenstrijdigheid en je kan er mee alle kanten op.
Het goede er uit te halen of het slechte.
Zo is de zondeval een slechte opvatting van slechte boosaardige mensen, die de vrouw willen haten en onderdrukken en verkrachten.