Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI
De overheid negeert mijn klachten of verwijst me door naar een website “laatjevaccineren”.
Maar ik kan er met mijn hoofd niet bij waarom ze geen vaccins maakte van het daadwerkelijke virus? Zoals we al altijd vaccineerden.
Tijdens een pandemie is een experimenteel vaccin toch het laatste waarop je wacht en begin je tijdens dat proces al met covid19 (+ varianten) vaccins te maken?
Recht van antwoord !
|
Goede vraag. Ik las ergens dat het met return of investment te maken zou kunnen hebben. WHO zou hiervoor ook de definitie van Pandemie veranderd hebben. De door big Farma verdiende bedragen zijn astronomisch nu. Ondertussen dat men ook de markt heeft afgesloten voor concurrenten uit het Oosten. Het schijnt dat 'filantroop' Gates zowat de grootste donor van het WHO is.
Elders las ik dat een klassiek vaccin gebaseerd op 'dood' virus beter zou beschermen tegen mutaties. Ik kan me voorstellen dat big Farma dat als een probleem ziet. Elk jaar een dosis of om de 10 jaar of zo is een groot verschil in revenue.
Ik wil voorzichtig zijn een positie in te nemen maar ik krijg toch regelmatig de indruk dat volksgezondheid niet de eerste prioriteit is. De toegang voor Russische en Chinese vaccins worden bv vertraagd in de EU. Dat men eens berekent hoeveel extra doden dat heeft opgeleverd.