Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Great Old
Niemand heeft je verplicht een (klaarblijkelijk) waardeloze studierichting te kiezen. Eens te meer geef je anderen de schuld van je eigen toestand. Ik had het kunnen weten...
|
Die richting was me nochthans aanbevolen door het PMS. EN bovendien houdt jouw stelling contradictio interminis geen stand. Er zijn politici die geen diploma hebben en er zijn er die zelfs hetzelfde hebben als ik.
Citaat:
Zorgen dat de economie draait, en dit door ze als overheid zo weinig mogelijk te verstoren. Al de rest volgt daaruit...
|
Tja jij bent een rechts liberaal en ik ben een links liberaal. Wat voor jouw verstoring is is voor mij correctie en wat voor jouw vrije markt is is voor mij geen kapitaal kunnen bijeen werken om te kunnen ondernemen. Ik zei het al eerder wat de ideologie van het liberalisme betreft sta ik op 1 lijn met @lpha en dus ook op dat vlak lijnrecht tegenover jouw.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
|