Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2005, 18:28   #448
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp
geeuw

als er dan toch 10 dagen nodig zijn om n gebouw klaar te maken voor controlled demolition, wil je dan zo vriendelijk zijn aan te tonen wanneer dat is gebeurd en hoe dat ongemerkt kon gebeuren, korrekte voorbereiding zou vermoed ik oa het boren van honderden gaten veronderstellen....
dit is steds de strategie die de believers hanteren.
Een vraag stellen waarop ik ofwel:
geen antwoord op kan geven omdat ik er uiteraard niet bij was toen die explosieven zijn geplaatst
ofwel wél een antwoord geven, maar dat ik dan uiteraard niet kan bewijzen.

Ik gebruik logica. 4 uur is te kort om die explosieven daar te hebben geplaatst.
Jouw logica; je zet gewoon een truck met explosieven aan het gebouw en klaar is kees.
En dat terwijl je niet zo lang geleden ZELF hebt bevestigd dat een docu op NG toont dat er wel degelijk enkele dagen voorbereiding nodig zijn om een gebouw neer te halen.
Nog een ander vraagje voor u.
Weet u hoe ver gebouw 7 van de ZuiderToren stond?
Maw, weet u hoever die brokstukken zogezegd zouden moeten 'gevlogen' zijn, terwijl volgens de officiele theorie toch maar gewoon zwaartekracht z'n werk deed.
Ik durf te wedden dat u niet eens de afstand tussen Zuidertoren en gebouw 7 weet.(Tip: je moet niet gaan zoeken in het Officieel Rapport, want daar staat het niet in)

Laatst gewijzigd door democratsteve : 6 maart 2005 om 18:29.
democratsteve is offline   Met citaat antwoorden