Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Great Old
En weer externaliseer je de oorzaak van jouw problemen. Als ze jou zeggen om van een brug te springen.... enfin, je snapt 'm wel.
Dus het ligt ook niet aan het diploma, maar aan jou. Want die politici zijn er wel geraakt. Of heb je hier ook een uitleg voor?
|
Ja ik heb altijd voor alles een uitleg = ff wennen natuurlijk - zijn ze niet gewoon van andersgefortuneerden. In t slechtste geval geef ik gewoon toe en dat is ook een uitleg - tenzij je je daar te goed voor voelt natuiurlijk. Dus als je gelijk hebt dan heb ik daar geen probleem mee om dat toe te geven zelfs al was je adof hitler zelf. Maar het punt is dat je geen gelijk hebt en dus kan ik je ook geen gelijk geven. Jij vergeet namelijk het menselijke aspect van het liberalisme. Het licht van de verlichting is helaas nog niet tot jouw doorgedrongen. Je vindt nog altijd dat zwakte moet afgerstraft worden en dat er zeker geen menselijkheid mag betoont worden. Ook al maakten mensen vergissingen - ik studeerde misschien de verkeerde richting ? - Ik ben misschien een looser. Jouw veroordelende houding en die van de meeste van jouw partijgenoten is per definitie on-humanistisch en in die zin - ik zal beleefd blijven andersliberaal.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Great Old
Jullie zijn anti-liberaal (maar om vriendelijk te blijven heb ik het al andersliberaal willen noemen, gezien jullie voor liefde voor die bepaalde prefix).
|
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 maart 2005 om 18:45.
|