Los bericht bekijken
Oud 25 juni 2021, 07:09   #6
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat deze generatie nog niet half beseft wat op hen afkomt en wat er door 5G allemaal gaat geleiden. Terrorisme is een zeer diepe dimensie. Met alle respect, maar ik vind brainwashen, liegen en aanzetten via die 2 tot vaccinatie pertinent biologisch en psychologisch terrorisme.
Toen ieder weldenkend mens de caravan vluchtelingen naar Europa zag komen, zaagde iedereen over 1 “vijand”. Vandaag is er dus geen kak veranderd behalve dat wij alle rechten en vrijheden verloren. Ik vecht tegen mijn eigen mensen (spiritueel) omdat ze irrationeel handelen. Maar dan ben ik het die complotten ziet. Mijn gat, dit is allemaal pure nwo shizzle.

Wij zijn in een bestuur beland dat maar zo ver kon komen omdat de bevolking zaagt over datgene hun tv, radio of social media ze zegt te zagen.
De olifant mag niet benoemd worden.
Awel, dan is het vergaan van onze samenleving onvermijdelijk.
Het was niet door de moslims of migratie mannen. Het was omdat de blanke zich liet verdelen en zelfs op zijn eigen soort spuwt.

Indulge in jullie big pharma-leventje waar de kwaal big money en massa controle betekent.

Niet wie het geld beheert beheert de wereld, wie medicijnen en voeding kan leveren beheerst de wereld. Follow the footprints/white rabbit